پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4097
-
الف
+

همزمانی جشنواره تئاتر و فیلم «فجر»

فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با تغییر دوباره تاریخ برگزاری منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری ایسنا ، فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد که این جشنواره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ به دبیری نادر برهانی‌مرند و توسط اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انستیتو بین‌المللی تئاتر (ITI) برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری جشنواره سال گذشته هم به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه تغییر کرد و در اسفندماه برگزار شد و امسال باز هم به دلیل ایام سوگواری این تاریخ جابجا شده که البته در اتفاقی قابل تامل با زمان مرسوم جشنواره فیلم فجر یکی شده است.

با توجه به تمام شدن ایام فاطمیه در روز نهم بهمن‌ماه، تاریخ جشنواره فیلم فجر تغییری نمی‌کند و مثل هر سال در دهه فجر برگزار می‌شود.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و بخش به علاوه فجر برگزار می‌شود.

در این فراخوان که بیشتر موارد جزئی و دقیق ذکر شده پس از بررسی‌ها بنا بر این بوده که تغیرات کاربردی و در جهت استانداردسازی جشنواره باشد.

س ح / س م

 

نظر شما
ارسال نظر